18 Kasım 2009 Çarşamba

Hepi börzdey Ded Moroz :)


Bugün güzeller güzeli kızımın yaşgünü :) Yani tam 13 yıl önce bugün, akşamüstü saat 18:05'de dünyalar güzeli, ufacık Seram kucağımdaydı... Küçük tatlı sneguruçkam benim :)

Kızımın yaşgünü kiminle aynı güne denk geliyor dersiniz :))) Ruslar'ın Noel Babası "Ded Moroz (Дед Моро́з (Де́дко Моро́зко)-Buz Dede" ile... (Sneguruçka da Ded Moroz'un torunu kar kızı :))

Sabah Google sayfasında görünce hem biraz şaşırdım hem çok hoşuma gitti...

Sera ve Ded Moroz'un doğum günlerini kutluyorum efendim ;)

3 yorum:

MeRaiL dedi ki...

Sera'nin dogumu gunu kutlu olsun, nice nice yillara, saglikli, mutlu, bol basarili.. ;)
Ya ben buradaki ded morozu korkunc buluyorum, sanki cocuklari korkutmak icin..:D
Bana bildigimiz noel baba daha sempatik ve guzel geliyor..

tarchinbyseden dedi ki...

Teşekkürler Merail :)

Ben de ded morozun mavi kıyafetini sevmiyorum, kırmızı daha çok yakışıyor tonton dedeye :)

tarchinbyseden dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.