6 Nisan 2011 Çarşamba

Moskova'da Naif resim muzesi de varmis...




Aslinda biliyordum da bir turlu gidememistim. Nasip buguneymis ve kismette Noni ile gitmek varmis :) Internetyten arastirip da muze giris ucretinin 30 ruble oldugunu gorunce kucuk bir yer oldugunu anlamistim ama :)


Noni dersden cikti, ben evden ciktim, Taganskaya metro istasyonu kahverengi hat koridorunda bulusup taaaaa sehrin sonuna dogru sari hattin en son istasyonuna yolculuk yaptik. Metrodan ciktik. Kisa bir yuruyusten sonra yesil, sevimli, ufacik, civil civil, tipki naif bir resimden firlamis gibi olan muzeye vardik. Sanirim muzenin salonu ki tek bir sergi salonu var :) 50 metrekare civarindadir. Hepsi de o :) Ama olsun, benim aklim kalmadi, ayrica az sayida olan resimler de guzeldi, birbirinden guzel kitaplar aldim ve muzeden ciktigimizda da gunes acmisti :) daha ne olsun ;)














Hiç yorum yok: