5 Ekim 2011 Çarşamba




Efendim bugün arkadaşım Ceren ile birlikte Kentpark avm'ye gittik. Bu avm olayı beni fena halde bunaltıyor ve çok sıkılıyorum. Tüm vitrinler üzerime üzerime geliyor. Derken Tunalı'ya gitmeye karar verdik, iyi de etmişiz. Bu arada park yerinde arabasını parketmiş inerken Behzat Ç'nin Akbaba'sını da gördük :)

Tunalı'da hava güneşli ama bunaltmayacak kadar serindi. Tunalı Balıkçı'sında karnımızı doyurduk, bir aşağı bir yukarı salındık, sonunda Kuğulu Park'da çayımızı içip kuğuları fotoğrafladık ve eve döndük. Akaşam da babacığımın yaptığı nefis güveçle bir güzel ziyafet çektik :)

Eve gelince de dün başladığım kutuyu bitirdim. Boyarken çok keyif aldım. Resim yapmak istiyorum,koca koca tuvallere... Atölye lazım...

4 yorum:

Derya dedi ki...

Kutu harika olmuş, çok beğendim. Güzel resimlerinizi bekliyoruz, Tunalı ve kuğuluya uğramayalı çok oldu, resimleri görünce bu haftaki planlar arasına aldım, avm'lere işim düşmedikçe uğramıyorum, çok yorucu bir o kadar sıkıcı. Bu anlamda Tunalı'da aradığınızı bulabiliyorsanız mükemmel bir yer. Behzat Ç'yi de ne zaman başlayacak diye merakla bekliyoruz, artık dizi çekimlerine geçtiklerini düşünebilirmiyiz? umarım öyledir :)

tarchinbyseden dedi ki...

Deryacım çok teşekkürler. Behzat Ç Kasım'da başlayacakmış ama bu arada Ekim sonu filmi vizyona giriyor dört gözle bekliyorum :)

Meyra dedi ki...

tunalıyı özledim bende hele kuğulu parkta güvercinleri beslemeyi çok severim:)kent park olayınada katılıyorum daraltıyo rsmen bu avm ler..ama Ankaradada her sıkılan avm de değilmi:(

tarchinbyseden dedi ki...

Sorma Meyra... Oysa gidilebilecek, gezilebilecek öyle güzel yerler var ki...