6 Temmuz 2011 Çarşamba

@Ankara

Evim evim güzel evim mi desem tilkinin dönüp dolaşıp gideceği yer kürkçü dükkanı mı? Neyse ne... Sonuçta Moskova defterini kapattık. İçim buruk ama mutsuz ya da umutsuz değilim. Özleyeceğim... Yine de hakkıyla geçirdim onca günü, yılı o diyarlarda. Bu yüzden gönlüm rahat...

Dostlar kaldı özleyeceğim az biraz birkaç tane, onlar da dedim ya kürkçü dükkanı :) nasılsa dönecekler dükkana ;) bekliyorum sabırsızlıkla... Diğerleri zaten burda...

Ama son gün gözümün önünden bir film şeridi gibi geçti Moskova yıllarım... Neler neler yaşamış, kimler kimler tanımış, ne dostluklar kurmuş, ne zorluklara birlikte göğüs germiş, ne çok gezmiş, ne çok faydalı iş yapmış, yeri gelmiş ne çok boş boş yatmışım :) Hepsi için teşekkürler... Sayelerinde büyüdüm. Şimdi yeni bir başlangıç için dimdik ayakta ve hazırım. Tek derdim kardeşimden uzakta olmak. Hoş çok da değil 4 saat uzakta ama... özlüyorum be yaaaa :(

Sonuç: Toparlayım pek dağıldı yazı. Sonuç olarak... From Moskova With Love arşivde, burada dururken sitenin adını değişitiriyorum. Artık sadece TARCHIN... Moskova'ya bu kadar çok yazı yazmam için bana sebeb verdiğinden dolayı teşekkür ediyorum... Son Moskova ziyaretimden birkaç yazım daha var onları da yayınladıktan sonra blogum artık Ankara'dan yayın yapacak... Sevgiler...

3 yorum:

Miss Sensible dedi ki...

@Ankara, too :) Ben de başka bir şehir defterini kapattıktan sonra 1 sene sonra yine Ankara'ya döndüm :)

tarchinbyseden dedi ki...

Sen de yeniden Ankara'ya hoşgeldin :)

Ben ve Benimkiler dedi ki...

sen yasadigin her yerde yazacak, fotografini cekecek birseyler bulabilirsin, eminim... evine hos gittin.. darisi basimiza :)